torstai 24. lokakuuta 2013

Tulevaisuuden haaveet

Tulevaisuudessa toivoisin että voisin tarjota sijaiskotia jollekin sitä tarvitsevalle lapselle, tai että voisimme toimia tukiperheenä. Mutta tulevaisuuden haaveisiin kuuluu myös nähdä omien lasten kasvun autiopaikalta, kuten tähänkin asti. Haaveitahan olisi vaikka kuinka paljon, ja yksi niistä on ,että aikaa liikenisi ylimäärästä sen verran ehtisimme taloamme rempata. Olen myös nyt omien lapsien myötä alkanut miettimään ammattina jotain lastenhoitoon liittyvää, esimerkiksi perhepäivähoitajaksi ryhtymistä, tutkintojahan mulla ei ole minkäänlaisia, datanomiksi ja ajoneuvoasentajaksi olen opiskellut molempiin noin reilun vuoden, mutta kiinnostus lopahti kuin seinään ja totesin ettei koulunpenkillä istuminen ole itseäni varten, vaan käytännön tehtävät.
Haaveilen myös että pääsisin mieheni kanssa kahdestaan jonnekin lomalle, edes viikonlopun mittaiselle, mutta se jää hamaan tulevaisuuteen, sinne ajalle kun lapset eivät ole kokoajan äitiä tai isiä kaipaamassa, tai kun minä en toimi enää syöttökoneena perheen pienimmälle ;)

2 kommenttia:

  1. Perhepäivähoitajaksi opiskelee nykyisin vuodessa :) Se ois ainakin lyhyt ja sais siihen pätevyyden jos ei jaksa koko sosiaali ja terveysalan tutkintoa. Kiva blogi ja kivoja kuvia sulla täällä :)

    VastaaPoista
  2. Jep näin mä asian tiedänkin olevan, oma äitini on toiminut perhepäivähoitajana :)

    VastaaPoista